Steekpartij aan Van Beethovenstraat

In de Van Beethovenstraat in Ridderkerk Slikkerveer heeft op 12 november 2020 rond de klok van tien uur een steekpartij plaatsgevonden. De hulpdiensten rukten massaal uit. Volgens de politie is de het incident vermoedelijk ontstaan na een ruzie met meerdere personen. Er zijn twee gewonden gevallen.

Het ambulancepersoneel is bezig met het behandelen van de twee slachtoffers. Politie is een onderzoek gestart en zoekt de dader(s).

De traumahelikopter was in eerste instantie opgeroepen maar kon later weer snel terugkeren naar Rotterdam.

Update 11.42 uur: De politie gaat er vanuit dat de slachtoffers zelf de daders zijn, zo meldt RTV Rijnmond.

Update 12.30 uur: Forensische Opsporing is aan het werk. De twee slachtoffers, een 27-jarige man uit Ridderkerk en een 20- jarige man uit Capelle, zijn vermoedelijk ook de daders.