Stem voor 18 april voor Rabobank Clubkas Campagne

Rabobank Ridderkerk Midden-IJsselmonde organiseert in 2019 opnieuw de Rabobank Clubkas Campagne. Deze actie is dé manier voor de aangemelde clubs om geld in te zamelen.

Particuliere leden van Rabobank Ridderkerk Midden-IJsselmonde kunnen in 2019 tot 18 april stemmen op de club, die naar hun idee een extraatje verdient. Elk lid mag drie stemmen uitbrengen, waarvan maximaal 2 op dezelfde club. Hoe meer leden van de bank op een club stemmen, hoe hoger het bedrag dat de Rabobank dit voorjaar op de rekening stort.

U kunt dit jaar stemmen op meerdere Ridderkerkse verenigingen, zoals Stichting Lokale Omroep Ridderkerk, Stichting Blues & Rootsmuziek Ridderkerk, Zonnebloem afd. Ridderkerk, sv Slikkerveer, KCR en vele anderen.
Meer informatie: www.rabobank.nl/rmij.