Succes voor Ridderkerkse deelnemers Nijmeegse Vierdaagse

Vanaf volgende week start de Nijmeegse Vierdaagse en hier doen 66 Ridderkerkers aan mee. Donderdag 14 juli 2022 waren ruim de helft in het gemeentehuis aanwezig. Ze waren door de gemeente Ridderkerk uitgenodigd zodat wethouder Fleur Stip de deelnemers persoonlijk succes kon wensen en hen in het zonnetje te zetten.

Wethouder Fleur Stip

De informele bijeenkomst duurde een uur en was een ideale gelegenheid om met elkaar kennis te maken. Ook wethouder Peter Meij is één van de deelnemers.

Voor alle lopers was er een verrassing, samengesteld door Vet Gezond, die ze onderweg goed kunnen gebruiken.

Zaterdag 16 juli 2022 is een speciaal radio-item tussen 10.00 en 12.00 uur te beluisteren in het wekelijkse radioprogramma Prettig weekend.

Foto’s: Wessel Dekker