Succesvolle start van Kookpunt Oost

Vanuit Kookpunt blikken Magda Abdelhim, Yonette Sampson, Angelique de Rijk en Riet van der Wel tevreden terug op hun eerste kookactiviteit van Kookpunt Oost. Op zaterdag 4 januari 2020 bereidden zij voor de wijkbewoners in het wijkcentrum Trefpunt Oost een uitgebreide lunch.

De lunch stond in het teken van de start van hun eerste activiteit in het nieuwe jaar. Er werden voorafgaand aan de lunch nieuwjaarsdrankjes ingeschonken, het menu van de dag besproken en bijhorende recepten uitgewisseld. Nadien at de volledige groep gezellig samen. Het was een geslaagde middag, mede dankzij de vrijwilligers die een handje geholpen hebben.

De volgende activiteit van Kookpunt Oost vindt plaats op zaterdag 1 februari in het wijkgebouw Trefpunt Oost, Genestetstraat 2. Wijkbewoners zijn welkom van 11.00 tot 14.00 uur. Er wordt een eigen bijdrage gevraagd van € 5,00 per persoon en voor kinderen € 2,50 per persoon.

Aanmelden kan tot 27 januari via bij Sandra van Marion van Facet Ridderkerk via Sandra.vanMarion@facetridderkerk.nl of 06 – 502 85 598. Heeft u zelf mooie ideeën? Wilt u als gastkok meehelpen bij Kookpunt Oost? Dat kan! Neem gerust contact op.