Tijdelijke testlocatie terug in Ridderkerk

Vanaf maandag 7 juni 2021 staat er een tijdelijke corona testbus in Ridderkerk. De bus staat op het parkeerterrein van Sporthal de Wissel (Kastanjelaan 38). Sporthal de Wissel wordt momenteel ook door de GGD gebruikt als vaccinatielocatie.

Eerder opende de GGD ook al een tijdelijke testlocatie in Ridderkerk. Veel inwoners vonden het fijn dat zij dicht bij huis getest konden worden. De GGD opende de afgelopen weken meerdere tijdelijke testlocaties, in Krimpen a/d IJssel, Vlaardingen, Rotterdam Feijenoord en Rotterdam Noord.

Heb je klachten die passen bij het coronavirus? Kom dan langs voor een gratis test. Je kunt gewoon binnenlopen. Maak je liever een afspraak? Dat kan ook! Bel 0800 – 1202 of maak een afspraak via coronatest.nl.

Maandag tot en met vrijdag van 8:30 uur tot en met 16:00 uur. De bus blijft tot en met vrijdag 25 juni. Er wordt getest met een PCR-test.