Toolstation in voormalig Roobolpand Ridderkerk

Op het industrieterrein in het centrum van Ridderkerk opent binnenkort de speciaalzaak Toolstation in het voormalige Roobolpand in Ridderkerk. Deze gereedschapswinkel heeft een webshop met meer dan 12.000 producten op voorraad die onderverdeeld zijn in verschillende categorieën zoals elektrisch gereedschap, handgereedschap, elektriciteit, installatie en gereedschap accessoires. Naast een webshop hebben zij inmiddels meer dan 75 vestigingen in Nederland waar je de benodigde gereedschappen en accessoires kunt vinden.

Roobol bestaat al 75 jaar met 29 moderne winkels over het hele land, maar dit jaar zijn al meerdere winkels gesloten. Het winkelpand aan de Gieterijstraat 130 in Ridderkerk stond als sinds maart 2021 te huur op website van Funda Business. Hiermee is weer een begrip uit Ridderkerk verdwenen. De klanten kunnen als dichtstbijzijnd alternatief naar de Roobol woonwinkels in Barendrecht of Dordrecht gaan.

Voormalige Roobol Winkel aan Gieterijstraat 130 2984 AB in Ridderkerk