Tweede editie Sint Joris en de Zaak Ridderkerk

Op donderdag 21 april 2022 organiseerde de gemeente Ridderkerk voor de tweede keer het ondernemersevenement ‘Sint Joris en de Zaak’. Alle Ridderkerkse ondernemers waren van harte welkom voor inspiratie, netwerken en bovenal gezelligheid in Van der Valk Hotel.

Op een prachtige voorjaarsdag stond dit evenement gepland, wat natuurlijk al voor een supergezellige sfeer zorgde op het terras van Hotel van der Valk. In een ongedwongen sfeer kwamen de ondernemers, van ZZP-er tot alle winkeliers, tijdens een drankje en het diner met andere ondernemers in contact.

De wethouders van het nieuwe college van burgemeester en wethouders kunnen waarschijnlijk in de gemeenteraadsvergadering van donderdag 12 mei 2022 worden benoemd. Henk van Os, wethouder Economie, gaf als primeur aan dat hij ook voor een tweede termijn als wethouder Economie verder gaat.

Inspiratie

Voormalig judoka Dennis van der Geest sprak tijdens het event over optimaal presteren, ondernemerschap, motivatie en samenwerken.

Voormalig judoka Dennis van der Geest

Hij deelde zijn ervaringen uit de topsport, maar ook de ervaringen als ondernemer met het Ridderkerkse bedrijfsleven. Over passie, welke stappen u moet nemen om van die droom een doel te maken en wat u moet doen om dat doel te bereiken. Hoe gaat u om met tegenslagen en hoe haalt u meer plezier uit ‘de weg er naar toe’.

De muzikale omlijsting was deze dag in handen van de band Say Cheese.

Foto’s: Wessel Dekker