Uber Eats nu ook beschikbaar in Ridderkerk

Uber Eats breidt uit in Nederland en is vanaf vandaag beschikbaar in Ridderkerk. De keuze voor deze uitbreiding is gebaseerd op data die laat zien dat er rond Ridderkerk veel interesse is in de bezorg-app. Via de Uber Eats-app bestel je eenvoudig een maaltijd zonder dat je de deur uit hoeft.

Na een succesvolle introductie in andere steden in Nederland heeft Uber Eats nu Ridderkerk als  nieuwe bestemming uitgekozen waar de lekkerste gerechten van lokale restaurants thuis besteld kunnen worden.

Uber Eats werkt in Ridderkerk samen met verschillende partners. Onder andere McDonald’s en Subway hebben zich aangesloten bij de app. Ook worden de maaltijden van restaurants zoals Dunkin’ Donuts en Bram Ladage aan huis bezorgd.

Aukeline Tolman, General Manager Uber Eats Nederland: “We hopen dat we met de introductie in Ridderkerk het restaurant-gevoel bij de mensen thuis brengen en kijken uit naar de samenwerking met lokale restaurants. Uber Eats heeft de vraag naar maaltijdbezorging in deze gemeente zien toenemen en wil dit voor iedereen toegankelijk maken. Zo kunnen we ieders lokale favoriete gerechten contactloos laten bezorgen.”

Het bestellen gaat eenvoudig. De gebruiker downloadt de Uber Eats-app voor Android of iOS, selecteert het restaurant naar keuze, bestelt zijn of haar favoriete maaltijd en betaalt in de app met iDEAL of zijn of haar creditcard of PayPal account. Zodra de bezorgpartner op enkele minuten afstand van het restaurant is, ontvangt het restaurant een  seintje om de bestelling te bereiden. De bezorgpartner meldt zich in het restaurant, haalt de bestelling op bij het restaurant en bezorgt de bestelling namens het restaurant contactloos op de door de gebruiker ingevoerde locatie.

Als openingsactie krijgen nieuwe gebruikers die voor tenminste 20 euro aan eten bestellen, met de kortingscode WELKOM2021 €10,- korting op de eerste twee bestellingen. De code is geldig tot 31-06-2021. Deze code is niet geldig in combinatie met andere promocodes en enkel voor nieuwe gebruikers.