Uw mening over het centrum van Ridderkerk telt

Wat  vindt u van de bereikbaarheid, parkeren en winkelen in het centrum? Wat voor soort activiteiten ziet u daar graag? Uw mening telt!

De gemeente vraagt u daarom om een paar minuten van uw tijd. Op www.ridderkerk.nl/centrumaanpak vindt u een enquête. De vragen kunt u tot 1 mei invullen.

Een prettig en veilig centrum om te wonen, winkelen en ondernemen: daaraan werken we de komende jaren. Dat doet de gemeente niet alleen, maar samen met inwoners, ondernemers en maatschappelijke organisaties. Daarom horen zij graag wat u vindt.

Wethouder Henk van Os (Centrumaanpak) is verwachtingsvol over de resultaten: “Het invullen van de enquête kost weinig tijd. Het kan op elk moment van de dag of avond, gewoon wanneer het uitkomt. Daarmee hopen we dat zoveel mogelijk mensen de enquête invullen. Zo wordt het centrum écht van iedereen!”

Uitkomsten enquête

In mei zijn de uitkomsten bekend. De opbrengsten gebruikt de gemeente bij het opstellen van het ‘Ontwikkelperspectief Centrum Ridderkerk 2035’. Hierin staan de kernwaarden en uitgangspunten voor toekomstige ontwikkelingen in het centrum. De gemeenteraad neemt in november een besluit over het ontwikkelperspectief voor het centrum.

Bron: Gemeente Ridderkerk