Van der Valk wordt horecapartner schaatsbaan

Stichting Schaatsbaan Ridderkerk is met Van der Valk Hotel Ridderkerk een partnerschap aangegaan voor de realisatie van het horeca gedeelte in het paviljoen van de schaatsbaan.

“Het organiseren van de schaatsbaan in Ridderkerk is inmiddels een voltijdbesteding geworden voor onze vrijwilligers. Dat doen we met veel passie omdat we het geweldig vinden om dit evenement weer terug naar Ridderkerk te krijgen. Naast de organisatie en straks de exploitatie van de schaatsbaan ook nog zorgdragen voor een geweldig horecagedeelte wordt een onmogelijke opgave voor onze vrijwilligers. We zijn dan ook blij dat Van der Valk onze horecapartner wilt worden.” vertelt de voorzitter van Stichting Schaatsbaan Ridderkerk, John Stip. “De bezoekers kunnen straks voor of na het schaatsen genieten van een hapje en een drankje in het horecagedeelte van het paviljoen. Ook de vele bedrijfsfeesten en bijeenkomsten buiten de vrije schaatsuren kunnen op de gastvrijheid en kwaliteit van Van der Valk rekenen.”

“Het zijn razend ingewikkelde tijden voor de horeca. In de tijd dat de meeste beperkingen vanwege de Coronacrisis waren opgeheven en de horeca met een flinke achterstand weer aan de slag kon, bleek het heel lastig om voldoende personeel aan te trekken. Van der Valk is daar geen uitzondering op” vervolgt John Stip. “We vinden het dan ook erg stoer dat Van der Valk toch deze uitdaging aan durft.”

De schaatsbaan vindt plaats van 6 december 2021 t/m 9 januari 2022.