Verkoop project De Gere Binnenrijk start na de zomer

Bezwaarprocedure legt bouwproject Binnenrijk ‘t Zand stil, maar de verdere ontwikkeling van het project Binnenrijk in Ridderkerk ’t Zand gaat wel gewoon door.

Na een succesvolle verkoop van De Riede met 15 eengezinswoningen en 36 appartementen start na de zomer de verkoop van de 55 appartementen in het tweede gebouw: De Gere.

Binnenrijk is de nieuwste en bijzonderste buurt in Ridderkerk. Het gebied dat voorheen Driehoek Het Zand heette, wordt nu Binnenrijk genoemd: een schitterend groen binnengebied met daarin ruim opgezette, zeer duurzame, kwalitatief hoogwaardig afgewerkte eengezinswoningen en appartementen in een moderne architectuur. Vanuit uw woning stapt u zó het groene park in.

Op de website van Binnenrijk vindt u de eerste concepten zoals impressies van de appartementen en het interieur, ingerichte plattegronden en de eerste vanaf-prijzen. Alle appartementen zijn natuurlijk gasloos en energiezuinig door de toepassing van zonnepanelen en warmtepompen.

Voordat de verkoop officieel van start gaat kunt u zich alvast verdiepen in dit exclusieve project.

U kunt wel alvast uw interesse doorgeven via de digitale kavelkaart, maar vergeet niet dat u dan nog wel moet inschrijven als de verkoop definitief gestart is na de zomer.

Eengezinswoningen

Bent u geïnteresseerd in een eengezinswoning? Heb dan nog even geduld want na de verkoop van De Gere zal gebouw De Reijer in verkoop gaan met 27 eengezinswoningen in diverse varianten.

Houd vooral ook de website in de gaten: www.woneninbinnenrijk.nl