Verrassend Herfstconcert Harmonie Slikkerveer

Afgelopen zaterdag 15 oktober 2022 verzorgde Harmonie Slikkerveer een verrassend Herfstconcert in de Maranathakerk. De avond werd geopend door de presentator Stan Verwaal welke als eerste het optreden het jeugdorkest van de vereniging aankondigde.

Het jeugdorkest van de vereniging is het laatste jaar sterk gegroeid, voor een aantal jeugdleden was het dus extra spannend, het was namelijk het eerste concert. Maar dat was zeker niet te horen, ze maakten samen goede en leuke muziek. Het was een genot deze kinderen te zien en horen spelen wat zij in een korte tijd geleerd hebben. Dirigent Ferdi Seelach was dan ook zeer te spreken.

Geïnteresseerd om ook een muziekinstrument te gaan leren spelen? Je bent altijd welkom bij Harmonie Slikkerveer. Zij hebben een eigen muziekopleiding, diverse jeugd ensembles en de jeugdcommissie organiseert ook nog leuke activiteiten met elkaar.

Daarna was het de beurt aan het orkest, onder leiding van dirigent Jurgen Nab, deze bracht een zeer gevarieerd programma.

Het concert werd geopend met een mooie concert mars March Mover en werd vervolgd met diverse mooie composities o.a. Seagate Overture, The adventures of Baron Munchhausen en A time there was.

De avond werd zeer gewaardeerd door het aanwezige publiek, de programma keuze was dan ook perfect voor een mooie avond muziek.

De vereniging wil ook nog graag de Maranathakerk bedanken voor het hartelijke ontvangst en de goede zorgen door de medewerkers in de pauze.

Door Michel van der Klooster
Foto’s: Harmonie Slikkerveer