Verrassingsactie: kleine attentie voor senioren

Senioren ontvingen vorige week een attentie van de ouderenadviseurs van Facet Ridderkerk. De adviseurs staken hen een hart onder de riem nu door het coronavirus activiteiten en ontmoetingen niet doorgaan.

De ouderenadviseurs onderhouden telefonisch contact met senioren die bij hen bekend zijn. In het voorjaar was er de mogelijkheid om elkaar buiten te ontmoeten. Nu de dagen korter worden en het weer niet uitnodigt om naar buiten te gaan, wilden Frances Kroeze, Ilse Schoolenberg, Miranda van de Nobelen en Henny de Wilt laten weten dat zij de senioren niet vergeten zijn. In samenwerking met lokale ondernemers hebben zij een kleine attentie samengesteld. Het gebaar en de attentie werden erg gewaardeerd. De dames werden enthousiast ontvangen aan de voordeuren.

Foto: Gemeente Ridderkerk