Vrijwilligersprijzen 2018: de genomineerden zijn bekend

De gemeente en Facet Ridderkerk zijn eruit. De jury heeft drie vrijwilligers en drie vrijwilligersgroepen genomineerd voor de jaarlijkse vrijwilligersprijzen.

Het blijft nog even spannend wie daarvan de prijzen winnen. Dat wordt woensdag 2 januari bekendgemaakt op de Nieuwjaarsbijeenkomst van de gemeente.

Voor de groepsprijs zijn de volgende vrijwilligers genomineerd:

de brandweer
buurtbus 601
Wereldwinkel

Voor de Jaap van der Graafprijs (de prijs voor individuele vrijwilligers) zijn genomineerd:

Christa Groshart (zet zich intensief in voor Natuurvereniging Eiland IJsselmonde en de Stichting Natuurbeheer Waalbos)
Maissa Hamadi (vooral actief bij het wijkideeteam Oost en met het ondersteunen van vluchtelingen)
Emmy Mulder (foto hierboven, onder andere actief – geweest – bij Stichting Lokale Omroep Ridderkerk, de Levensbron, Riederborgh en Ridderdichters).