Weer meer mogelijkheden besteden Ridderkerkpas

In de afgelopen maanden waren de mogelijkheden om het tegoed van de Ridderkerkpas te besteden beperkt door de coronamaatregelen. Gelukkig mag er vanaf 28 april meer. Dat betekent dat er ook weer meer met de Ridderkerkpas gedaan kan worden. Wie een Ridderkerkpas heeft, kan met het tegoed dingen kopen en aanvullende kortingen krijgen bij diverse aanbieders. Houd hiervoor de tijdelijke acties op de website in de gaten.

De Ridderkerkpas is een pas voor de inwoners van Ridderkerk. Diverse doelgroepen, zoals minima en mantelzorgers, kunnen gebruik maken van de pas. Hierop staat een persoonlijk tegoed dat gebruikt kan worden bij diverse winkels en (sport)verenigingen. De Ridderkerkpas werkt als een pinpas, dus is gemakkelijk in gebruik.

Wilt u aanbieder worden? Meld u aan via ridderkerkpas.nl of stuur een berichtje naar ondernemen@ridderkerk.nl.