Werkzaamheden: stil asfalt

Een aantal rijbanen in Ridderkerk krijgt ‘stil asfalt’. De werkzaamheden zijn tussen maandag 4 en vrijdag 15 april 2022.

Het gaat om de volgende rijbanen:

• De Kievitsweg tussen de Willemstraat en de Oranjestraat;
  • De Sportlaan tussen de Koninginneweg en de Groen van Prinsterenweg;
  • De Burgemeester de Zeeuwstraat tussen De Savornin Lohmanstraat en de Karnebeekweg;
  • De Geerlaan tussen de Frans Halsstraat en de Vondellaan;
  • De Geerlaan tussen de Vondellaan en het viaduct over de A16.

Er zitten oneffenheden en scheuren in de rijbanen. Het aanbrengen van stil asfalt dringt bovendien de geluidsoverlast van het verkeer terug.

In de week van 4 april wordt er gewerkt aan de Burgemeester de Zeeuwstraat en de Geerlaan/Vondellaan tot A16. Vanaf maandag 11 april wordt er geasfalteerd aan de Kievitsweg, Sportlaan en Geerlaan/Frans Halsstraat tot Vondellaan. De rijbanen zijn tijdens de werkzaamheden buiten gebruik. Het doorgaande verkeer en bestemmingsverkeer worden vroegtijdig de werkzaamheden op de hoogte gesteld en worden omgeleid. Parkeren langs de rijbaan is in de week van de werkzaamheden niet mogelijk. Bij temperaturen onder nul of veel neerslag liggen de werkzaamheden stil.

Neem voor meer informatie contact op met Jan Willem Ploeg via j.ploeg@bar-organisatie.nl. Direct aanwonende worden geinformeerd via en brief.

Foto: Gemeente Ridderkerk