Wie verdient volgens u de vrijwilligersprijs?

Vele vrijwilligers maken in Ridderkerk het verschil voor een ander. Wie nomineert u dit jaar voor de vrijwilligersprijzen? De prijzen zijn een mooie blijk van waardering voor alles wat zij belangeloos voor de Ridderkerkse samenleving doen.

De afgelopen periode hebben de gemeente Ridderkerk en Facet Vrijwilligerssteunpunt jaarlijks twee vrijwilligersprijzen uit mogen reiken: de Jaap van der Graafprijs en de groepsprijs voor vrijwilligers. Ook dit jaar rekenen wij op uw hulp om (groepen) vrijwilligers voor te dragen. Zij verdienen het om in het zonnetje gezet te worden!

Aanmelden

Kent u vrijwilligers of vrijwilligersgroepen die een prijs verdienen voor het vrijwilligerswerk dat zij doen? Vul dan het aanmeldformulier vrijwilligers 2019 in. Wacht niet te lang, aanmelden kan tot uiterlijk maandag 14 oktober 2019.

Na 14 oktober buigt een jury zich over de inzendingen. De jury bestaat uit de wethouder Japenga, de prijswinnaars van vorig jaar en Facet Vrijwilligerssteunpunt. De vrijwilligersprijzen worden tijdens de nieuwjaarsreceptie op donderdag 2 januari 2020 uitgereikt.