Wijk Idee Team Oost actie: kerstbomen voor de straat 2021

Al jaren sponsort het Wijk Idee Team de grote kerstboom op Plein Oost. Naast de kerstboom op Plein Oost hebben zij vorig jaar straat kerstbomen uitgedeeld. Bewoners in Ridderkerk Oost hebben, onder de voorwaarde dat de boom leuk wordt aangekleed en in de straat komt te staan, een kerstboom opgehaald bij De Bloemenjungle. Wat een groot succes was dat, tientalen kerstbomen zijn door de wijkbewoners versierd!

Het Wijk Idee Team wil de buurt een beetje gezelliger maken in deze bijzondere tijd. In samenspraak met De Bloemjungle stelt het Wijk Idee Team Oost daarom kerstbomen ter beschikking zodat bewoners met elkaar hun straat kunnen opfleuren. Bewoners krijgen naast de kerstboom ook een tegoedbon van € 10.-, als starttarief, om de boom leuk aan te kleden. Om de hele straat mee te laten genieten, moet de kerstboom op een mooie plek komen te staan. “Heel de straat moet kunnen meegenieten”, zeggen de leden van het Wijk Idee Team Oost. De resultaten zijn te zien op social media met hashtag #kerstboomactieWijkIdeeteamOost.

Wil jij zo’n straat kerstboom, mail dan voor 28-11 naar witridderkerkoost@gmail.com. Vermeld in de mail je naam, straat en telefoonnummer. Medio december kunnen de kerstbomen bij de Bloemenjungle worden opgehaald.

De leden van het Wijk Idee Team Oost (Hans, Gerda en Ray)  willen de mensen van de Bloemenjungle bedanken voor hun medewerking. “Fijn dat wij een ondernemer kunnen helpen en fijn dat de ondernemen mee wil helpen om de wijk nog mooier te maken” zeggen zij. Daarnaast willen zij alle inwoners van Ridderkerk en in bijzonder van Ridderkerk Oost fijne feestdagen wensen en heel goed en gezond 2022.