Word lid van de bieb en win een etentje bij Grandcafé Burgerzaken

Als je vóór 18 mei 2023 lid wordt van de bieb in Bibliotheek Ridderkerk Centrum, maak je kans op een waardebon t.w.v. 30 euro van Grandcafé Burgerzaken! Trakteer jezelf op héél veel boeken, luisterboeken, e-books, tijdschriften, cursussen én wellicht ook op een heerlijk etentje (voor twee). Schrijf je snel in!

Tijdelijke actie

Bibliotheek Ridderkerk Centrum en Grandcafé Burgerzaken verloten drie waardebonnen t.w.v. 30 euro onder nieuwe leden van de bibliotheek met een compleet abonnement. Meedoen kan tot 18 mei 2023. De winnaars worden op 20 mei 2023 via de mail op de hoogte gebracht. Meer informatie over het abonnement vind je op www.debibliotheekaanzet.nl/lid.

Bibliotheek Ridderkerk Centrum en Grandcafé Burgerzaken bevinden zich naast elkaar in het gemeentehuis Ridderkerk (Koningsplein 1), midden in het centrum. Via deze actie willen ze ontwikkeling, ontmoeting, ontspanning en lekker eten samenbrengen.

Voordelen lidmaatschap

Met een abonnement op de bibliotheek haal je een wereld vol kennis en verhalen in huis! En als compleet-lid kun je nóg meer bij Bibliotheek Aanzet. Je kunt lenen in al onze 30 vestigingen en krijgt toegang tot: favoriete boeken, 39.000 e-books, 10.600 luisterboeken en (online) tijdschriften. Daarnaast ontvang je ledenkorting op activiteiten in de bieb.

Grandcafé Burgerzaken

Grandcafé Burgerzaken is perfect om neer te ploffen tijdens het winkelen of voor een gezellige avond uit. Je kunt er lunchen, borrelen en dineren. Ze hebben diverse zitjes en een gezellige vide. Bij de inrichting van het Grandcafé is gekozen voor opvallende kleurencombinaties en is de metershoge wandschildering met diverse items uit de Ridderkerkse geschiedenis een echte eyecatcher! Bekijk de menukaart via www.grandcafeburgerzaken.nl.

Het café-restaurant is wekelijks geopend van dinsdag t/m zaterdag. Wil je verzekerd zijn van een plekje, dan kun je een tafel reserveren. De locatie is zowel per auto als met openbaar vervoer gemakkelijk bereikbaar en ook parkeren in de nabije omgeving is geen enkel probleem.

Centrale ontmoetingsplek in Ridderkerk Centrum

Het gemeentehuis van Ridderkerk is een multifunctioneel centrum waar kennis, cultuur, informatie, ontspanning, dienstverlening en ontmoeting samenkomen. Een plek waar iedereen welkom is en kan #meedoen! Het is het huis van de gemeente Ridderkerk, Bibliotheek AanZet, de Muziekschool, ’t Gilde, Vluchtelingenwerk, Facet, Schuldhulpmaatje Ridderkerk en Grandcafé Burgerzaken. Alle medebewoners van het gemeentehuis organiseren het hele jaar door spreekuren, activiteiten en andere acties om bij te dragen aan de maatschappij.

Over Bibliotheek AanZet

Bibliotheek AanZet is een plek waar iedereen welkom is. Waar je jezelf kunt zijn. Samen met anderen. Of je nu wilt lezen, leren of ontmoeten of op zoek bent naar inspiratie of antwoorden; het mag allemaal.

De bieb is een (online) plek waar mensen zich kunnen ontwikkelen. Zodat iedereen kan #meedoen in onze snel veranderende samenleving. Ook jij. Je kunt daarom bij Bibliotheek AanZet ook terecht om Nederlands te oefenen of om te leren hoe je een DigiD aanvraagt. Want als iedereen mee kan doen, worden onze steden, dorpen en wijken daar beter van. Daar wordt iedereen beter van – debibliotheek voor iedereen, ontwikkeling voor iedereen. Ontdek meer op www.debibliotheekaanzet.nl.