Radio en TV

1 Jaar Crezéepolder op TV Ridderkerk

De Crezéepolder is het nieuwste natuurgebied van Stichting Het Zuid-Hollands Landschap, aangekocht in 2018 dankzij de onmisbare financiële steun van Beschermers, donateurs & fondsen.

De Crezéepolder (50 hectare) is een bijzonder stuk getijdennatuur midden in de drukke Randstad. Zoet water stroomt op het ritme van eb en vloed het gebied in en uit. Dit is zeldzaam in zowel Nederland als in Europa.

Stichting Het Zuid-Hollands Landschap heeft ter ere van dit natuurgebied een filmpje gemaakt en dit wordt vanaf woensdag 20 november tot en met zondag 24 november 2019 meermalen in de middag en avond uitgezonden bij TV Ridderkerk op elk oneven heel uur. Het programma is te zien om 15.00, 17.00, 19.00, 21.00 en 23.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggokanaal 67+ en het digitale Ziggokanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN en Telfort kanaal 1377, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP (De Lokale Omroep).