Radio en TV

100-jarige Christelijke Oratorium Vereniging Ridderkerk op TV Ridderkerk

Dit jaar bestaat het COV, oftewel de Christelijke Oratoriumverening Ridderkerk precies 100 jaar. Het COV Ridderkerk is een voortzetting van Ridderkerks Zangkoor dat in 1919 opgericht is en wekelijks oefent in de kerk ‘Levensbron’ in het Ridderkerkse centrum.

Dit eeuwfeest wordt gevierd met verschillende activiteiten. Zo is er vanaf woensdag 2 oktober een expositie in de Oudheidkamer en volgt op zaterdag 16 november een bijzonder jubileumconcert in de Levensbron. Ook is er nog een reünie voor oud-leden. Cameraman Wessel Dekker en interviewer Arjan ’t Jong gingen samen op pad.

De video wordt vanaf maandag 16 september tot en met vrijdag 20 september 2019 meermalen in de middag en avond uitgezonden bij TV Ridderkerk op elk oneven heel uur. Het programma is te zien om 15.00, 17.00, 19.00, 21.00 en 23.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN en Telfort kanaal 1377, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP (De Lokale Omroep).

Daarnaast zijn de films ook te bekijken op het YouTube kanaal van de lokale omroep: www.youtube.com/tvridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.