Radio en TV

Ada Burgerhout in ‘Praten met een Ridderkerker’

Het bekende radioprogramma ‘Praten met een Ridderkerker’ van Radio Ridderkerk is ook dit voorjaar te beluisteren. En ook nu wordt weer een Ridderkerker aan de tand gevoeld over zijn of haar leven en betrokkenheid met Ridderkerk, waarbij doorgaans mooie en herkenbare anekdotes naar voren komen.

Zondag 23 april 2023 is er weer een nieuwe aflevering in het seizoen 2022-2023. Als gast is uitgenodigd Ada Burgerhout-Vreugdenhil. Zij is bekend van onder andere Tuinclub Ridderspoor, wijkoverleg Slikkerveer en haar gebeeldhouwde kunstwerken. Presentator van het programma is Aad Hoogendijk, het programma is te beluisteren vanaf 14.00 uur.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, via Ziggo Mediabox kanaal 912, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, T-Mobile kanaal 767, Tele2, Vodafone kanaal 2129 , via de RTV-Ridderkerk APP en de TuneIn app.

Foto: Erik Jonkman