Radio en TV

Alblasserwaard deel 4 bij TV Ridderkerk

RTV-Ridderkerk is gestart met een informatieve serie over de Alblasserwaard. De documentaire van 28 afleveringen over de Alblasserwaard is gemaakt door RTV Papendrecht. Niet alleen de natuur maar ook de mensen, de ambachten, de geschiedenis, de reformatie maar ook de catastrofen en het alledaagse leven van deze streek is in beeld gebracht.

In deze vierde aflevering, deel 4.1 ‘De Alblasserwaard een bezoek waard’ wordt een bezoek gebracht aan de Alblasserwaard en gedurende een wandeling wordt gelet op de natuur en de specifieke landschapskenmerken. Dat betekent uiteraard veel nieuw leven. Het is een mooi gezicht om vogels te zien broeden en met hun jonge trots op ontdekking te zien gaan.

RTV-Ridderkerk zendt op donderdag 8 april en op zondag 11 april 2021 dit blok uit op 14.00 en 18.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Telfort, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.