Radio en TV

Alblasserwaard deel 7 bij TV Ridderkerk

RTV-Ridderkerk zendt een informatieve serie over de Alblasserwaard uit. De documentaire van 28 afleveringen over de Alblasserwaard is gemaakt door RTV Papendrecht. Niet alleen de natuur maar ook de mensen, de ambachten, de geschiedenis, de reformatie maar ook de catastrofen en het alledaagse leven van deze streek hebben wij getracht in beeld te brengen.

In dit zevende deel wordt de Alblasserwaard verder verkent. In deze aflevering wordt gedoken in de Alblasserwaard in miniatuur, oftewel de educatieve tuinen. in deze aflevering worden de educatieve tuinen in de Alblasserwaard bekeken. Twee uitstekende gidsen, de heren Leen den Ouden en Arie van der Graaf, geven de kijker uitleg over de natuur van de Alblasserwaard.

RTV-Ridderkerk zendt op donderdag 3 juni en op zondag 6 juni 2021 dit blok uit op 14.00 en 18.00 uur. TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Telfort, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.