Radio en TV

Alternatieve 3×2 vrijdag 20 augustus 2021

Ondanks dat er dit jaar opnieuw geen 3×2 wordt georganiseerd, verzorgt RTV Ridderkerk toch bijdragen voor TV- en radio3x2.

Vrijdag 20 augustus 2021 , de vierde fietsdag en laatste dag van onze alternatieve Radio3x2 Classic. Wij hadden als gast meefietsen Ton Kuhlmann,oud bestuurslid van de jeugdwielertour 3×2, en hij was oa ook jurylid. Ton kan hier hartelijk over vertellen.

De route ging via de Carnisse- en Rhoonse Grienden, en dat was meteen een reden om naar de grienden te vragen aan Leo Heezen, voorzitter van de Vereniging Carnisse Grienden.

Aangekomen bij het zwembad Albrandswaard was de conclusie dat alhier toch wel erg veel veranderd was…

Met een traan komt met deze dag een einde aan onze alternatieve Radio3x2 Classic. Ondanks het mindere weer was het erg leuk dit weer te doen, maar ieders wens is toch wel dat volgend jaar dan eindelijk weer een mooie (Radio) 3×2 gehouden mag worden. We zijn er dan graag weer bij!

Beeld en geluid van deze activiteiten vind je in onze dagelijkse Radio3x2-Podcast en te zien op ons youtube kanaal.

Dit weekend op TV Ridderkerk vanaf 15.00 uur op de oneven uren onze volledige video-bijdrage, en deze is natuurlijk ook op YouTube. En zaterdagmiddag van 14 tot 16 uur nog éénmaal een bijdrage op Radio Ridderkerk.