Radio en TV

Amateursportverenigingen in coronatijd in RidderSportShow

Op zaterdag 12 december 2020 onderzoekt de RidderSportShow van Radio Ridderkerk hoe het is gesteld met de amateursportverenigingen in Ridderkerk. Tussen 14.00 en 17.00 uur worden verenigingen aan het woord gelaten in het radioprogramma en wordt aan diverse sportbonden gevraagd hoe zij omgaan met de huidige situatie. Kunnen de competities nog afgemaakt worden? Hoe staan de verenigingen ervoor? Is er verschil in aanpak voor de hoogste teams en wat te doen met de recreanten?

Ook wordt wethouder Henk van Os gevraagd hoe hij de verenigingen kan helpen om deze donkere tijd door te komen. Veel vragen waarop we hopelijk een antwoord zullen vinden. Maar de grote vraag is en blijft: is er licht aan het einde van deze lange coronatunnel?

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, via Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone kanaal 2129 en via de RTV-Ridderkerk APP.