Radio en TV

Avond4daagse 2018 op TV Ridderkerk

De 70e editie van de Avond4daagse in Ridderkerk is maandagavond 28 mei 2018, onder tropische temperaturen van start gegaan met een overweldigend 1727 deelnemers.

Na dagen wandelen door de verschillende wijken van Ridderkerk sloten de deelnemers donderdag de Avond4daagse Sprookjesachtig af op het Koningsplein. Hier werden zij door familie en vrienden, Harmonie Slikkerveer, DJ High-tone ingehaald en konden trots de medaille in ontvangst nemen. Dit alles in het thema Sprookjes. RTV-Ridderkerk was ook aanwezig en maakte hiervan een sfeerimpressie.

Deze impressie is te zien bij RTV-Ridderkerk van zondag 3 juni tot en met donderdag 7 juni 2018 meermalen in de middag en avond uitgezonden bij TV Ridderkerk. Op ieder uur om 15.00 t/m 23.00 uur.