Radio en TV

Battle Of Blues speelt live in Bluezy

In het radioprogramma Bluezy is op donderdag 21 april 2022 om 20.00 uur de Battle Of Blues in de studio. Programmamaker en presentator Nico Bravenboer ontvangt in de studio van Radio Ridderkerk zijn muzikale gasten. Naast een interview wordt er ook live opgetreden. Te gast in Bluezy is de Battle Of Blues.

Wat ooit is begonnen als een sessie/gelegenheidsband is sinds 1,5 jaar een vaste band geworden met leden die kunnen bogen op heel veel ervaring opgedaan bij onder andere Fat Harry – South Side Blues Band – Oscar Benton en vele anderen. De Battle Of Blues speelt naast Oldskool en Chicago Blues ook eigenwerk en covers, die variëren van Jimmy Hendrix tot en met de Rolling Stones. Battle Of Blues bestaat uit de muzikanten: Joop Vastenhout (zang), Jan Popijus (bas gitaar), Dick Peterse (solo gitaar), René Schutte (toetsen/zang) en Jan Kuystermans (drums). Het optreden bijwonen is inmiddels weer mogelijk. Bezoekers zijn welkom vanaf 19.30 uur. De toegang is gratis.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, via Ziggo Mediabox kanaal 912, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone kanaal 2129 , via de RTV-Ridderkerk APP en de TuneIn app.