Radio en TV

Beatles bij de Oude Krakers op Radio Ridderkerk

Op woensdag 11 januari 2023 is Martin Impelmans  te gast in het programma de Oude Krakers. Hij komt de hele uitzending meepraten over de muziek van de Beatles, vreemde voorvallen en aparte persingen van bepaalde singles.

Deze speciale uitzending is één van de laatste bijdragen van de Oude Krakers op Radio Ridderkerk. Na 20 jaar zal het programma  7 en 8 februari voor het laatst te beluisteren zijn. Hoewel: alle speciale uitzendingen van die 20 jaren zullen nog éénmaal voorbijkomen in “Oude Krakers: De Classics” op donderdagmiddagen. Het programma de Oude Krakers wordt gepresenteerd door Aad Hoogendijk en is te beluisteren op de woensdagavond van 20.00 tot 22.00 uur en donderdagmiddag van 15.00 tot 17.00 uur.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, via Ziggo Mediabox kanaal 912, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, T-Mobile kanaal 767, Tele2, Vodafone kanaal 2129 , via de RTV-Ridderkerk APP en de TuneIn app.