Radio en TV

Bij Jou van Emmy Eve in SensatieGeneratie

In het radioprogramma SensatieGeneratie scoort vanaf zaterdag 3 juli 2021 de Ridderkerkse zangeres Emmy Eve de demo/cd van de maand met haar nieuwste single ‘Bij Jou’.

Dit liedje is speciaal geschreven voor de band die Emmy Eve heeft met haar jeugdvriendin Nikki. Samen groeiden ze op in Drievliet en zaten ze bij elkaar op school De Bongerd. Daarna liepen ze samen het Ridderkerkse Farel College door en studeerden ze beide een tijdje in Breda. Nog steeds zijn het elkaars beste vriendinnen en dat is een bijzondere vriendschap die ze door de jaren heen hebben opgebouwd.

Voor de productie van deze nieuwe single ‘Bij Jou’ is samen gewerkt met Wessel van Deursen, een producer die ook samenwerkt met Snelle. Dit jaar volgen nog twee nieuwe singles en ondertussen wordt hard gewerkt aan het uitbrengen van een EP, die als het goed gaat begin 2022 verwacht mag worden. Meer informatie over Emmy Eve is terug te vinden op haar website.

Emmy Eve scoort met het liedje ‘Bij Jou’ de demo/cd van de maand in het programma SensatieGeneratie. Het radioprogramma SensatieGeneratie met presentator Arjan ’t Jong is wekelijks op de zaterdagavond te beluisteren tussen 20.00 en 21.00 uur.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, dat behalve op het analoge kanaal ook te zien via Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone kanaal 2129 en via de APP van RTV-Ridderkerk.

Foto: Robin Alysha Clemens