Radio en TV

Blues Federation live bij Bluezy op TV Ridderkerk

In het radioprogramma Bluezy was op donderdag 20 februari 2020 de band The Blues Federation in de studio. Programmamaker en presentator Nico Bravenboer ontving in de studio van Radio Ridderkerk zijn muzikale gasten. Naast een interview werd er ook live opgetreden.

The Blues Federation maakt avontuurlijke en bijzondere blues. Niet geschikt voor bruiloften en partijen. De band speelt met heel veel toewijding, passie en diepgang en weet met zijn muziek én performance het publiek keer op keer zichtbaar te raken.

Deze aflevering van Bluezy live wordt vanaf maandag 9 maart tot en met donderdag 12 maart 2020 meermalen in de middag en avond uitgezonden bij TV Ridderkerk op elk even heel uur. Het programma is te zien om 16.00, 18.00, 20.00 en 22.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggokanaal 67+ en het digitale Ziggokanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN en Telfort kanaal 1377, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele RTV-Ridderkerk App.

Daarnaast zijn de films ook te bekijken op het YouTube kanaal van de lokale omroep: www.youtube.com/tvridderkerk.