Radio en TV

Bolnes 1964 op TV Ridderkerk

In 1964 is er een film gemaakt in de wijk Bolnes, waarin langs de filmer langs de deuren is gegaan. Een film met uniek beeldmateriaal en het laat een stuk geschiedenis zien van Ridderkerk.

In zo’n drie kwartier aan film wordt een prachtig tijdsbeeld weergegeven. In deze film staat Bolnes centraal, waarbij vele gezichten van inwoners van toen voorbij komen. Kortom een mooie en rijke terugblik op een deel van de Ridderkerkse geschiedenis.

Deze film is te zien bij RTV-Ridderkerk van vrijdag 11 december 2020 tot en met zondag 13 december 2020 op de tijdstippen 11.00 en 15.00 uur. In de komende weken worden meer films uit de vorige eeuw opnieuw uitgezonden via TV Ridderkerk.

TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Telfort, Tele2, Vodafone en via de mobiele APP van RTV-Ridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.