Radio en TV

Bos’s Blues Band live bij Bluezy op TV Ridderkerk

In het radioprogramma Bluezy was op donderdag 19 december 2019 de Bos’s Blues Band in de studio. Programmamaker en presentator Nico Bravenboer ontving in de studio van Radio Ridderkerk zijn muzikale gasten. Naast een interview werd er ook live opgetreden.

Een alles behalve doorsnee bluesband rond gitarist/zanger/harmonicaspeler Henk Bosman die onder andere met eigen werk, aangevuld met passende covers, a la carte “the Blues” vertolken vanuit hun hart. Met opzwepende jazzy swing-rock-shuffels tot traag treurende blues-ballads, schildert de band met een afwisselend palet van geïmproviseerde noten, een muzikaal landschap, waarin de rode draad te horen is van de romantiek der liefde.

Deze aflevering van Bluezy live wordt vanaf maandag 6 januari tot en met donderdag 9 januari 2020 meermalen in de middag en avond uitgezonden bij TV Ridderkerk op elk even heel uur. Het programma is te zien om 16.00, 18.00, 20.00 en 22.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggokanaal 67+ en het digitale Ziggokanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN en Telfort kanaal 1377, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP (De Lokale Omroep).

Daarnaast zijn de films ook te bekijken op het YouTube kanaal van de lokale omroep: www.youtube.com/tvridderkerk.