Radio en TV

Brad Wilson live in Bluezy op TV Ridderkerk

In het radioprogramma Bluezy was op donderdag 19 mei 2022 de Amerikaanse muzikant Brad Wilson in de studio. Programmamaker en presentator Nico Bravenboer ontving in de studio van Radio Ridderkerk zijn muzikale gasten. Naast een interview werd er ook live opgetreden.

Brad Wilson was in 2019 al eens te gast en is nu bezig met een nieuwe Europese toer waarin hij opnieuw de studio van Radio Ridderkerk wilde bezoeken.

Brad Wilson is een Californische gitaarslinger, die rockt-up blues speelt en een charismatische en getalenteerde gitarist, vocalist en songwriter is.

Deze aflevering van Bluezy live wordt vanaf maandag 23 mei tot en met vrijdag 27 mei 2022 meermalen in de middag en avond uitgezonden bij TV Ridderkerk op oneven heel uur. Het programma is te zien om 16.00, 19.00 en 23.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het digitale Ziggo kanaal 46 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk. Daarnaast is de film ook te bekijken op het YouTube kanaal van de lokale omroep: www.youtube.com/tvridderkerk.