In de studio van RTV-Ridderkerk speelde de Johnny Cash coverband Cashflow3 de hoofdrol in een nieuwe aflevering van Spotlight. Cashflow3 is afkomstig uit de Drechtsteden en kennen hun thuisbasis in Papendrecht.

Sinds 2013 is de band actief en staan ze onder andere op het ‘Johnny Cash at Sea’ festival op 3 november in Vlissingen. In het gesprek met de bandleden Wim en Matthijs wordt gesproken over het ontstaan van de band, wat ze inmiddels hebben meegemaakt, maar ook wat hun toekomstplannen zijn.
De band bestaat uit Wim Bevelander (gitaar en bluesharp), René Verhagen (bas), Oscar Bax (gitaar), Eric van Zonneveld (drums en percussie) en Matthijs Goedegebuure (zang en gitaar). Meer informatie over Cashflow3 is terug te vinden op hun website: www.cashflow3.nl.

Deze aflevering van Spotlight is te zien bij RTV-Ridderkerk op maandag 1 oktober tot en met donderdag 4 oktober te zien op de oneven uren van 15.00 tot en met 23.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Telfort, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP (De Lokale Omroep).