Radio en TV

Cornelis Vreeswijk in de spotlights van ‘The Story Of’

Cornelis Vreeswijk, de grote Zweeds Nederlandse zanger, staat 2 uitzendingen lang in het middelpunt van ’The Story Of’ bij Radio Ridderkerk. Het verhaal van deze bijzondere artiest, die meerdere hits had in ons land en in Zweden zelfs een popicoon werd, wordt op de zondagen 9 en 16 januari 2022 uitvoerig uit de doeken gedaan in het programma The Story Of.

De programmamakers hebben alle hulp gekregen van het Cornelis Vreeswijk Genootschap die met drie bestuursleden sterk in de studio aan de tand worden gevoeld door de interviewers Roel van den Oever, Frank Stoute en Kees de Klerk. Dat de, soms sappige, verhalen gelardeerd worden met veel muziek zal duidelijk zijn. Grote hits en gevoelige ballades wisselen elkaar af en hier en daar zal er iets in het Zweeds te horen zijn. Voor de liefhebbers van mooie teksten en lekker in het gehoor liggende muziek is het zaak om op zondag 9 en 16 januari tussen 17.00 en 18.00 uur af te stemmen op Radio Ridderkerk.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, dat te zien is via Ziggo digitale tv kanaal 36, Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone kanaal 2129 en via de RTV-Ridderkerk APP.