Radio en TV

Danny de Munk in Lekker Hollands

Op vrijdag 8 maart wordt tussen 17.00 en 19 00 uur een nieuwe aflevering van het radioprogramma Lekker Hollands uitgezonden bij Radio Ridderkerk.

Presentator Richard Veen spreekt in zijn uitzending verschillende artiesten. Rond 17.30 uur wordt gesproken met zanger Yoeri Sprenkels uit het Brabantse St. Willebrord. Net na 18.00 uur wordt eerste gesproken met zanger Bob Offenberg over onder andere de single ‘Wat is het toch een schatje’. Daarna praat Richard met de bekende Amsterdamse zanger Danny de Munk.

Bob Offenberg

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet:  www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, dat behalve op het analoge kanaal ook te zien via Ziggo Mediabox kanaal 36, Ziggo met CL+ module op kanaal 336, KPN kanaal 1077, Tele2, Vodafone en via de APP ‘De Lokale Omroep’.