Radio en TV

David Ronaldo & The Dice live bij Bluezy op TV Ridderkerk

In het radioprogramma Bluezy was op donderdag 5 december 2019 de Belgische formatie David Ronaldo & The Dice in de studio. Programmamaker en presentator Nico Bravenboer ontving in de studio van Radio Ridderkerk zijn muzikale gasten. Naast een interview werd er ook live opgetreden.

Gewapend met gitaar, gezegend met een rauwe doorleefde stem en ondersteund door een groep doorwinterde muzikanten die door de jaren heen hun sporen verdienden in de Belgische en Nederlandse rock en blues scène, brengt David Ronaldo een mix van bluesy rootsrock & Americana.

Deze aflevering van Bluezy live wordt vanaf maandag 9 december tot en met donderdag 12 december 2019 meermalen in de middag en avond uitgezonden bij TV Ridderkerk op elk oneven heel uur. Het programma is te zien om 15.00, 17.00, 19.00, 21.00 en 23.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggokanaal 67+ en het digitale Ziggokanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN en Telfort kanaal 1377, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP (De Lokale Omroep).

Daarnaast zijn de films ook te bekijken op het YouTube kanaal van de lokale omroep: www.youtube.com/tvridderkerk.