Radio en TV

David Ronaldo & The Dice live bij Bluezy

In het radioprogramma Bluezy is op donderdag 5 december 2019 om 20.00 uur de Belgische formatie David Ronaldo & The Dice in de studio. Programmamaker en presentator Nico Bravenboer ontvangt in de studio van Radio Ridderkerk zijn muzikale gasten. Naast een interview wordt er ook live opgetreden.

Gewapend met gitaar, gezegend met een rauwe doorleefde stem en ondersteund door een groep doorwinterde muzikanten die door de jaren heen hun sporen verdienden in de Belgische en Nederlandse rock en blues scène, brengt David Ronaldo een mix van bluesy rootsrock & Americana.

Vorige maand brachten ze het album ‘Citizen of the world’ uit. Tijdens concerten worden eigen songs uit dit album naadloos afgewisseld met eigenzinnige covers van hun muzikale helden als Neil Young, Bob Dylan, Bruce Springsteen, Jimi Hendrix, Rory Gallagher, the Stones en Led Zeppelin.

Zij komen dit keer met de hele band en daardoor wordt het een elektrisch optreden. De band speelt concerten in 2 verschillende formules namelijk in een kleinere semi-akoestische setting of elektrisch met heel de band, die bestaat uit de muzikanten: David Ronaldo (zang en gitaar), Charly Verbinnen (gitaar), Marco Epis (drums) en Tim Van Passel (bas). Meer informatie: www.davidronaldo.be.

De studio van Radio Ridderkerk is gevestigd aan de Jhr. de S. Lohmanstraat 1 en de entree is gratis.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl . Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via de digitale tv-kanalen, zoals via de Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1077, Tele2, Telfort kanaal 3167, Vodafone kanaal 2129 en via de APP van De Lokale Omroep.