Radio en TV

De Groene Pollepel in ‘Seniorentijd’

Op dinsdag 15 maart 2022 is Marianne van Wijhe van ‘De Groene Pollepel’ te gast in de studio van Radio Ridderkerk in het radioprogramma ‘Seniorentijd’.

Marianne van Wijhe van ‘De Groene Pollepel’ is, zoals ze het zelf zegt, kookgek en superkok die de lekkerste gerechten maakt. Zo’n vier jaar geleden kwam ze in aanraking met gezonde voeding en zag wat het met een lichaam kan doen. Sindsdien kookt ze op deze gezonde manier. Inmiddels heeft ze een cateringbedrijf en een kookschool.

In de uitzending zal ze hierover komen vertellen en tips geven voor gezonde voeding. Meer informatie over Marianne is te vinden op ‘www.degroenepollepel.nl. Daarnaast kunnen ook de gebruikelijke onderwerpen worden verwacht, zoals onder andere de quiz en het gedicht.

Het radioprogramma ‘Seniorentijd’ wordt wekelijks op de dinsdag uitgezonden tussen 10.00 en 12.00 uur. Het programma wordt herhaald op de vrijdagmorgen tussen 10.00 en 12.00 uur en is ook te beluisteren via Uitzending Gemist.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, dat te zien is via Ziggo digitale tv kanaal 36, Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone kanaal 2129 en via de RTV-Ridderkerk APP.