Radio en TV

De Kracht van Uw Liefde bij TV Ridderkerk

Vanaf vrijdag 12 oktober is de tweede aflevering te zien van de nieuwe serie rondom het geloof. In het maandelijkse programma ‘De Kracht van Uw Liefde’ draait het in de tweede aflevering om het thema: ‘de ander eerst’.

Jan-Paul Apon spreekt in deze episode over de maatschappij die steeds individueler wordt. Hoe geef je de ander voorrang op jezelf? Is het mogelijk iemand anders boven jezelf te stellen? Gospelkoor Share zingt het lied ‘Crazy’ en Helma Hoogendijk leest het gedicht ’We liepen samen door het veld’ voor.

De Kracht van Uw Liefde wordt vanaf vrijdag 12 oktober tot en met zondag 14 oktober 2018 meermalen in de middag en avond uitgezonden bij TV Ridderkerk op elk oneven heel uur. Het programma is het hele weekend te zien om 15.00, 17.00, 19.00, 21.00 en 23.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN en Telfort kanaal 1377, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP (De Lokale Omroep).