Radio en TV

De Kracht van Uw Liefde bij TV Ridderkerk

Vanaf vrijdag 22 mei is de vierde aflevering van dit seizoen te zien van het maandelijkse programma ‘De Kracht van Uw Liefde’. In deze serie draait alles rondom het geloof is het thema van de vierde aflevering: ‘De Kans Op Liefde’. Ds. Leo Donkersloot spreekt in deze episode over de liefde. Gospelkoor One Voice zingt het lied ‘Children Of God’

De Kracht van Uw Liefde wordt vanaf vrijdag 22 mei tot en met zondag 24 mei 2020 meermalen in de middag en avond uitgezonden bij TV Ridderkerk op elk oneven heel uur. Het programma is het hele weekend te zien om 15.00, 17.00, 19.00, 21.00 en 23.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN en Telfort kanaal 1377, Tele2, Vodafone, Solcon en via de app van RTV-Ridderkerk. Daarnaast zijn de films ook te bekijken op het YouTube kanaal van de lokale omroep: www.youtube.com/tvridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.