Radio en TV

Dodenherdenking bij RTV-Ridderkerk

Op donderdag 4 mei 2023 is RTV-Ridderkerk aanwezig bij de Dodenherdenking in beeld en geluid. Via Radio Ridderkerk wordt tussen 19.00 en 21.00 uur een speciaal programma uitgezonden. In dit programma wordt stilgestaan bij de herdenking van oorlogsslachtoffers en de kranslegging op begraafplaats ‘Rusthof’ aan de Lagendijk.

Verslaggever op de begraafplaats is Aad Hoogendijk. David Muis verzorgt de techniek in de studio van Radio Ridderkerk. Samenstelling is in handen van Helma Hoogendijk en de presentatie van het programma wordt verzorgd door Berthina Vermeulen. Vanwege deze extra uitzending komen de reguliere programma’s op dit tijdstip te vervallen.

Tegelijkertijd is RTV-Ridderkerk er ook bij met een rechtstreekse live-uitzending in beeld vanaf 19.45 uur vanaf de begraafplaats. De beelden zijn te zien via TV Ridderkerk, de website en het YouTube kanaal van de omroep.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, via Ziggo Mediabox kanaal 912, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, T-Mobile kanaal 767, Tele2, Vodafone kanaal 2129 , via de RTV-Ridderkerk APP en de TuneIn app.