Radio en TV

Double Triple speelt live in Bluezy

In het radioprogramma Bluezy is op donderdag 30 juni 2022 om 20.00 uur Double Triple in de studio. Programmamaker en presentator Nico Bravenboer ontvangt in de studio van Radio Ridderkerk zijn muzikale gasten. Naast een interview wordt er ook live opgetreden.

Double Triple is een blues/rocktrio met een breed repertoire van eigen nummers, die de vette bluesrock combineert met de melancholie van de diepe blues. De indringende vertolking van de zangeres-bassiste laat de band toe tot het uiterste te gaan. De interactie tussen deze getalenteerde muzikanten komt steevast tot zijn recht. De “roots” van deze drie instrumentalisten vloeien rijkelijk doorheen de playlist, die zonder twijfel liefhebber en luisteraar zal dienen.

Songs zoals Paranoia en Whenever I Put On My Make-up bonken goed in op een stevig ritme. Send This Man An Angel en Oh Sister brengen het trio dan weer tot de essentie van de uitgesproken blues, het traditionele parcours van wat blues hoort te zijn. Van een heel ander kaliber is het magistrale, melancholische Waves Gone Wild, dat een ongemakkelijke retorische vraag stelt over een van ’s werelds grootste drama’s. De band bestaat uit: Deborah Jacobs (zang/basgitaar), Flip Brems (gitaar) en Luide de Groote (drums).

De studio van Radio Ridderkerk is gevestigd aan de Jhr. de S. Lohmanstraat 1 en de entree is gratis. Bezoekers zijn welkom vanaf 19.30 uur.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, via Ziggo Mediabox kanaal 912, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, T-Mobile kanaal 767, Tele2, Vodafone kanaal 2129 , via de RTV-Ridderkerk APP en de TuneIn app.