Radio en TV

Duo Beth&Flo in nieuwe Volgspot Drechtstreek op TV Ridderkerk

Presentator Peter de Liefde ontving het sprankelende duo ‘Beth&Flo’; twee op het conservatorium afgestudeerde pianisten die geweldig klassieke muziek spelen met een lichte, verrassende, soms absurdistische twist. Zij wisten daarmee door te dringen tot de finale van het ‘Amsterdams Kleinkunst Festival’. Op vrijdag 13 januari spelen zij hun voorstelling ‘Niet Wat Je Denkt’ in ‘Theater Cascade’ in Hendrik Ido Ambacht. Een aanrader.

Ook schoof aan tafel aan Mark Vonk, bestuurslid van ‘Muziekvereniging Excelsior’ in Papendrecht, om o.a. te vertellen over de komende kerst- en nieuwjaarsuitvoeringen van het orkest in ‘Theater De Willem’ in Papendrecht resp. op 23 december en 14 januari a.s.

De presentator werd gastvrij ontvangen door Senol Ünlütürk, de toneelmeester van ‘Theater De Willem’ die ons alle hoeken van het theater heeft laten zien en vertelde wat er allemaal op het lijstje van werkzaamheden van de toneel meester staat.

Het KleinKunstEnsemble Peter de Liefde trad twee keer op, recensent Florian komt weer met een geweldige tip en we tonen de agenda tot halverwege januari van de drie grotere theaters in de Drechtstreek: ‘Cascade’, ‘De Willem’ en ‘Kunstmin’, gevolgd door een aantal trailers van enkele te verwachten voorstellingen. ‘Volgspot Drechtstreek’ is een programma van Via Cultura en RTV Papendrecht over het theater in onze regio.

Deze film is te zien bij RTV-Ridderkerk vanaf woensdag 14 december tot en met vrijdag 16 december 2022 om 16.00 uur en 21.00 uur. TV Ridderkerk is te zien op het digitale Ziggo kanaal 46 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, T-Mobile kanaal 767, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk.