Radio en TV

Erwin de Sterke (E.D.S.) in de SensatieGeneratie

In het radioprogramma SensatieGeneratie is op zaterdag 22 april 2023 de Ridderkerkse spoken word artiest Erwin de Sterke (E.D.S.) te gast bij presentator Arjan ‘t Jong.

EDS lanceerde op 31 maart jongstleden het nieuw album Mentaligheid (Deluxe), waarop 10 liedjes staan. Het liedje Projecteren, waarvan de muziek gemaakt is door Toblex, is als single met videoclip uitgebracht.

Het radioprogramma SensatieGeneratie met presentator Arjan ’t Jong is wekelijks op de zaterdagavond te beluisteren tussen 20.00 en 21.00 uur. Het programma wordt wekelijks herhaald op de woensdagavond om 18.00 uur.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, via Ziggo Mediabox kanaal 912, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, T-Mobile 767, Tele2, Vodafone kanaal 2129 , via de RTV-Ridderkerk APP en de TuneIn app.