Radio en TV

Exclusieve EDM PromoMX in The Beat Company

Op zaterdagavond 12 november verzorgt dj Roy Scherpenzeel weer zijn wekelijkse House en Dance programma The Beat Company bij Radio Ridderkerk tussen 22.00 en 23.00 uur.

In deze aflevering krijgen de luisteraars een speciale exclusieve PromoMX van uitsluitend EDM (electronic dance music) promotie tracks te horen. Hierin zijn nieuwe fresh releases van diverse recordlabels van artiesten te horen, zoals onder andere Deep Transit, Frank Bouly, Meddie Fercury, Jako, Nadia, Boaventtura die in deze 60 minuten durende PromoMX de revue zullen passeren.

The Beat Company (TBC) is het House en Dance programma van Radio Ridderkerk. Elke week zelfde dag en zelfde tijd. Afstemmen dus op de zaterdagavond van 22.00 tot 23.00 uur.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, via Ziggo Mediabox kanaal 912, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, T-Mobile kanaal 767, Tele2, Vodafone kanaal 2129, via de RTV-Ridderkerk APP en de TuneIn app.