Radio en TV

Extra Riddersportshow op zaterdag 17 augustus

Op de finaledag van het Ridderkerk Toernooi is er een extra lange aflevering van de Riddersportshow te horen bij Radio Ridderkerk. De uitzendingen komen live vanaf het sportpark Bolnes tussen 13.00 en 17.00 uur.

Uiteraard worden de twee wedstrijden op deze finaledag uitgebreid meegenomen, maar ook zijn er interviews met de Ridderkerkse sportverenigingen te verwachten. Mochten er sportverenigingen zijn die ook eens aan willen aanschuiven, dan is dat zeker mogelijk door u vooraf aan te melden via e-mail: riddersportshow@rtvridderkerk.nl. Hierna wordt dan teruggebeld om de verdere afspraken te hiervoor te maken.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, dat behalve op het analoge kanaal ook te zien via Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone kanaal 2129 en via de APP van De Lokale Omroep.