Radio en TV

Filmblok 109 van filmclub Cine ’67 op TV Ridderkerk

De enthousiaste filmclub Cine ’67 heeft in de afgelopen jaren een breed scala aan films opgenomen, waaronder diverse korte speelfilms, documentaires en andere films. RTV-Ridderkerk zendt op dinsdag 23 maart en op zaterdag 27 maart 2021 dit blok uit op 14.00 en 18.00 uur.

In dit honderdennegende filmblok zijn 3 films opgenomen:
– De Mantel: Een speelfilm over een kunstschilder die vastzit in zijn creativiteit.
– Fietstocht Zwijndrecht: Een reportage over een fietstocht van Heerjansdam naar Zwijndrecht.
– Gare de Liège: Een reportage over het station van Luik.

Meer informatie over de filmclub Cine ’67 is terug te vinden op de website: film-envideoclubcine67.nl.

TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Telfort, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: rtvridderkerk.nl.