Radio en TV

Filmblok 141 van filmclub Cine ’67 op TV Ridderkerk

De enthousiaste leden van filmclub Cine ’67 hebben in de afgelopen jaren een breed scala aan films opgenomen, waaronder diverse korte speelfilms, documentaires en andere films. RTV-Ridderkerk zendt op dinsdag 10 mei en op zaterdag 14 mei 2022 dit blok uit op 14.00 en 18.00 uur.

In dit honderd eenenveertigste filmblok zijn 4 films opgenomen:
– Sweet Romance: Een animatiefilm met daarin het verhaal over de ouders van filmmaker Louis Smits.
– Michael Triegel: Een registratie over het Museum de Fundatie in Zwolle met schilderijen van Michael Triegel.
– De Vrijwilligers van lijn 10: Een verslag van de vrijwilligers van lijn 10, die rondritten verzorgen met trams door Rotterdam.
– Rondreis USA Gettysburg: Een vakantiereportage over een rondreis in USA Gettysburg.

Meer informatie over de filmclub Cine ’67 is terug te vinden op de website: film-envideoclubcine67.nl.
TV Ridderkerk is te zien op het digitale Ziggo kanaal 46 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.